Ruh Amacımız…

17 Şubat 2014 Pazartesi

Ben kimim, niçin buradayım ve nereye gidiyorum?

Ruh amacımız bir ya da birden çok sey olabiliyor hayatta. Bugün benim ruh amacım sevdiklerimle evde keyifli vakit geçirmek, sonra vapura binmek ve insanları izlemek, tüm varlıkları martıları izlemekti. İstanbul’da olduğum ve yıllardır bu şehirde yaşadığım için inanılmaz mutlu oldum yine. Ne çok kültür, ne çok duygu, ne çok ilham dile geliyor bu güzel şehirde, güzel şehirimde. Tüm duygular, ilhamlar hep bizimle ama bazı yerler, bazı anlar insanı daha çoğaltıyor. Bugün beni çogalten çok sevdigim biriyle vapura binmek, iyot kokusunu içime çekmek, martıların nasıl anda ve keyifle yaşadıkalrını, ana nasıl güvendiklerini gözlemlemekti. Nasılda denizle, toprakla, havayla, ateşle uyum içindeydi hepsi. Suya bırakıyorlardı kendilerini, suyla bir oluyorlardı, sonra bir anda yavaşça gökyüzüne süzülüyor, havayla gökyüzüyle bir oluyorlardı, içindeki güneşle bir oluyor ve gökyüzüne süzülüyorlardı. Sonra güneş, deniz, martıların kanat çırpışları, uzaktan fon olan yemyeşil İstanbul silüeti ve martıların çığlıkları, bir camiden gelen ezan sesi.
Ben kimim, niçin buradayım ve nereye gidiyorum?
İşte şimdi inanılmaz güzel bir müzikle ruhu ve bedeni danseden ben’im. Sadece müzik sesi, bedenden yayılan enerji, bedenin salınışlarıyla oluşan meltemsi dokunuşlar.
Duyuyorum, insanın yaratımını sonuna kadar kullandığı harika, ilahi bir müzik.
Dokunuyorum, kendime bedenime, ruhuma, ruhumun en katı haline,
Görüyorum benden yayılan canlılığın her nesneye ateş olduğunu, her nesneyi gülümsettiğini, yenilediğini.
Dönüorum, dönüyorum, dönüyorum.

Ben kimim? Niçin buradayım ve nereye gidiyorum?
Ben ben’im. Olabileceğimin tamamı olmak için buradayım ve yaşam potansiyelimi en üst seviyede yaşamak duymak, görmek, dokunmak, koklamak, tatmak ve bunların ötesine geçmek için buradayım.

jQuery( window ).load( function() { if ( jQuery(".wpa script[src*='shareth.ru']").length > 0 || jQuery(".wpa iframe[src*='boomvideo.tv']").length > 0 || jQuery(".wpa iframe[src*='viewablemedia.net']").length > 0 || jQuery(".wpa .sharethrough-placement").length > 0 ) { jQuery( '.wpa' ).css( 'width', '400px' ); }setTimeout(function(){if(typeof GS_googleAddAdSenseService !== 'function'){new Image().src=document.location.protocol+"//stats.wordpress.com/g.gif?v=wpcom-no-pv&x_noads=adblock&baba="+Math.random()}},100);} ); İşte öyle biri. Okyanus'ta bir damla. Çeşitli kimlikleri var ama sonunda sadece insan olmaya çalışan ve hatta insan kimliğini de geride bırakıp hiçliğe doğru adım adım ilerleyen bir nokta:)

View the original article here

0 yorum:

Yorum Gönder